Het afgelopen jaar stonden we voor pittige uitdagingen: de Oekraïne-crisis, de invoering van het nieuwe inburgeringsdecreet, Plan Samenleven, de verplichte inburgering in Brussel … Hoe beleefden onze klanten en medewerkers 2022?
Een greep uit de getuigenissen:
- Tetiana en Vladyslav, ontheemden uit Oekraïne: “Vooral in het begin hadden we hulp nodig bij administratieve zaken”
- Ex-inburgeraar María: "Dankzij mijn eigen ervaringen geef ik werkzoekenden meer zelfvertrouwen”
- Projectleider Kathleen: “Plan Samenleven is een omwenteling in werken aan samenleven in diversiteit.”
- MO-docent Carol: “Wil je focus van je cursisten in een online les, vraag wat ze ’s middags gegeten hebben!”
- Jurist Vreemdelingenrecht en Internationaal Familierecht Filipe: “Er zijn heel wat misvattingen rond de tewerkstelling van vreemdelingen.”
- Verbindingsofficier Lieselot: “Open, tijdige en vooral verbindende communicatie van een lokaal bestuur naar de inwoners toe, is cruciaal.”
- Soumia, diploma-specialist bij Bon: "Het is een troef dat we klanten zowel naar de Nederlands- als Franstalige erkenning kunnen begeleiden."
Ontdek de cijfers en de getuigenissen van klanten en medewerkers in ons online jaarverslag!
Pages